Prelazak na eRačun donosi brži i efikasniji rad zaposlenih, bržu realizaciju potraživanja, lakši pregled računa i smanjenje troškova na mesečnom nivou.

Zbog toga je neophodno što pre edukovati kompanije, tačnije menadžere, računovođe i informatičare, kakve koristi donosi e-poslovanje i zašto to još nećemo moći dugo izbegavati.

Jednostavnost slanja i primanja računa – samo jednim klikom šaljete zakonski ispravan eRačun.

Ubrzava naplatu i likvidnost – eRačun je dostavljen primaocu kroz nekoliko sekundi

Status preporučene pošiljke – tačno znate datum i vreme kada je eRačun preuzet.

Dostava računa – Servis Moj-eRačun brine da svi poslati računi budu i dostavljeni – uspešnost dostave preko 98%.

Nema više izgubljenih računa – primalac može preuzeti eRačun neograničen broj puta.

Niži troškovi – eliminacija papira, tonera, koverata, poštanskih markica.

Slanje eRačuna bilo gde u svetu – svaki eRačun poslat preko Servisa Moj-eRačun izrađen je prema UBL 2.1 standardu što ga čini prepoznatljivim bilo gde u svetu.

Sigurnost čuvanja eDokumenata – svi eRačuni i sva eDokumenta poslata preko Servisa Moj-eRačun čuvaju se 11 godina u četiri primerka i dostupni su 24/7 tokom čitavog perioda zakupa eArhive.

Stručno obrazovanje za one koji žele da znaju više!

Servis Moj-eRačun sprovodi stručnu edukaciju pod nazivom Moj-eRačun webinar. Reč je o interaktivnoj edukaciji koja je namijenjena zaposlenima u računovodstvu, IT sektoru i menadžmentu. Edukacija se sastoji od praktične radionice i teoretskog predavanja o uvođenju eRačuna u poslovanje na kojoj polaznici uče kako koristiti Moj-eRačun u poslovanju na domaćem i inostranom tržištu, kako slati, primati i arhivirati eRačune.