Uživajte na planini u najlepšem periodu! Uz servis Moj-eRačun možete uvesti elektronske fakture gde god da se nalazite. Iskoristite svoje vreme za vama važne stvari, transformišite-digitalizujte svoje poslovanje uz Moj-eRačun, Moj-DMS – ePisarnicu i eDelovodnik i Moj-eArhiv.

Zašto Moj-eRačun za elektronske fakture?

Korist slanja i primanja eFaktura je višestruka, posebno na strani primaoca eRačuna koji može odjednom, automatski, sve primljene fakture uvesti u svoj ERP, odnosno računovodstveni program. Prekucavanje podataka sa faktura u papiru je prošlost i trajalo bi satima, a elektronska faktura poslata putem servisa Moj-eRačun štedi Vam vreme, a mogućnost greške svodi se na minimum.

Zašto Moj-DMS – ePisarnica i eDelovodnik?

Kroz Moj-DMS digitalno upravljate svom svojom poslovnom dokumentacijom: eFakturama, elektronskim knjigovodstvenim dokumentima, ugovorima i drugom internom i eksternom poslovnom dokumentacijom, gde god da se nalazili. Naš informacioni sistem vam omogućava zakonski ispravnu likvidaturu jer omogućava da eFaktura ostane u izvornom (XML) obliku.

Zašto Moj-eArhiv?

Na kraju procesa Moj-eArhiv Vam omogućava da se poslovni dokumenti, u elektronskom obliku, čuvaju u sigurnim i kontrolisanim uslovima. Bilo da je reč o eFakturama ili eDokumentima kao što su eOdobrenja ili eZaduženja, eOtpremnice i eNarudžbenice, Moj-eArhiv pruža jednostavan pristup i kad radite od kuće ili sa planine.

Zatražite Moj-eRačun paket po Vašoj meri

Ako ste spremni da napravite korak ka digitalizaciji svog poslovanja, a niste sigurni koje usluge su Vam tačno potrebne i koje najbolje odgovaraju Vašem poslovanju, pozovite nas i/ili zakažite sastanak sa predstavnikom prodaje. Uživajte u svom zimskom odmoru uz eKancelariju dostupnu u svakom trenutku.