Uz digitalna rešenja koja uprošćavaju radne procese i pružaju veću kontrolu nad njima, papirno poslovanje je gubitak vremena i novca.

Veća sigurnost i poverenje

Za razliku od papirnih dokumenata koji se čuvaju na policama u firmi, digitalna dokumenta čuvaju se u cloudu. Sigurni su čak i ako dođe do požara ili poplava, a ne može im pristupiti niko ko za to nije ovlašćen. 

Jednostavan pristup dokumentima

Poslovanje vašeg preduzeća može se odvijati s bilo koje lokacije gde imate pristup internetu. Na primer, za slanje eRačuna, dovoljna je aplikacija Kreiraj, a za likvidaturu tu je mojDMS.

Automatsko čuvanje dokumenata

Kada šaljete i primate eRačune, svi vaši ulazni i izlazni računi dostupni su na klik u slučaju kontrole. Ne morate brinuti o izgubljenim dokumentima jer se čuvaju u sistemu.

Bolji odnos sa kupcima

Prednost slanja eRačuna na strani je kupaca jer jednim klikom može učitati neograničen broj računa. Time svojim kupcima štedite minimalno pet minuta po računu.

Društveno-odgovorno poslovanje

Korišćenjem eRačuna pozitivno utičete na očuvanje okoline. Do sada smo u saradnji s partnerima i korisnicima sačuvali veliki broj stabala, koja nisu posečena kako bi se proizveo papir.

Kako započeti s eRačunom

Ako želite izvući maksimalnu korist iz digitalnih usluga, krenite odmah sa korišćenjem servisa Moj eRačun i budite spremni za predstojeću primenu zakona i obavezu slanja računa u elektronskoj formi.