Dostupni smo u više od 100 poslovnih softvera, a za korisnike bez ERP-a razvili smo jednostavnu web aplikaciju.

eRačun – pravi izbor

Kroz servis Moj-eRačun mesečno se razmeni  40.000 eRačuna i pratećih eDokumenata. Sa preko 25.000 pošiljalaca i primalaca eRačuna, vodeći smo informacioni posrednik na tržištu.

Dostupnost servisa

Naša usluga dostupna vam je u više od 100 poslovnih softvera, a za korisnike bez ERP-a razvili smo jednostavnu web aplikaciju. Osim računa možete izdavati i ostale eDokumente poput eOdobrenja ili eZaduženja, eOtpremnice i eNarudžbenice.

Sertifikati

Od 2018. godine bez gubitka kontinuiteta posedujemo važeće sertifikate upravljanja kvalitetom i informacione sigurnosti ISO 9001- sistem upravljanja kvalitetom, ISO 27001 – sistem upravljanja i kontrole bezbednosti informacija, ISO 20000-1 – sistem upravljanja servisima, ISO 22301 – sistem menadžmenta kontinuitetom poslovanja, ISO 30301 – sistem menadžmenta zapisima.

Sigurnosna infrastruktura

Sigurnost koju pružamo je među vodećim u industriji. Podaci su smešteni u dva data centra Telekoma Srbije, u Beogradu i Kragujevcu na infrastrukturi koja ispunjava najviše sigurnosne standarde.

Dostava sigurnim kanalom

Račune naših korisnika nikada ne šaljemo kao prilog e-mejla. Obaveštenje o dostavljenom računu sadrži samo siguran link ka aplikaciji za preuzimanje eRačuna. Proveravamo identitet čak i za neregistrovane primaoce.  

Prateći servisi

Za obradu i čuvanje finansijskih i robno-materijalnih eDokumenata dostupni su vam moj-DMS i moj-eArhiv.

Korisnička podrška

Korisnička podrška servisa Moj-eRačun dostupna vam je kroz nekoliko kanala. Možete nas kontaktirati kroz web upitnik, pozivom ili mejlom agentima korisničke podrške i kroz chatbot aplikaciju. MeR – interaktivni agent  je korisnicima dostupan 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.