Koliko vas je do sada imalo problem sa preuzimanjem računa ili sa dostavom istih?

Da li nam izgubljeni računi postaju svakodnevnica?

Da li je dolazilo do malverzacije PDF dokumenata?

Kada se počeo prvi put spominjati eRačun, kao i elektronska razmena dokumentacije, privrednici su pre svega bili skeptični na novine koje dolaze. Bilo je teško prihvatiti sve što je novo, odreći se već postojećih navika i nismo dozvoljavali da nam nešto kvari “savršenu” rutinu.

Međutim, da li smo se osvrnuli na benefite koje nam donosi elektronska razmena dokumentacije?

Kada govorimo o prednostima korišćenja eRačuna, prvenstveno govorimo o UŠTEDI i to ne samo VREMENA, nego i NOVCA.

Štedite na:

  • slanju računa,
  • nemate troškova pošte,
  • BEZ štampanja i papira.

Istovremeno, ovakvo primanje i slanje računa povećava pravnu sigurnost jer za svaki račun imate vremensku potvrdu o prijemu i slanju. Kako smo već naveli, bitna je stavka ušteda na vremenu jer su eRačuni u proseku preuzeti za manje od šest sati!

S obzirom na mogućnost potvrde prijema, mogućnost gubitka računa od strane primaoca je gotovo nemoguća.

U ovom slučaju, isključeno je postojanje malverzacija I “upada” jer se transfer svakog računa vrši putem sigurnih, kriptovanih kanala (kanali koje banke koriste za novčane transakcije).

Dodatne pogodnosti i benefiti koje donosi korišćenje našeg servisa:

  • status preporučene pošiljke;
  • nema izgubljenih računa;
  • praćenje statusa eRačuna/eDokumenata;
  • brže, jednostavnije, ekonomičnije;
  • poslovanje u skladu sa Zakonima RS.

Došao je momenat da unapredite svoje poslovanje, prilagodite se promenama na vreme!